TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA
|
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku.
|
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA
|
Z administratorem Burmistrzem Brzostku można się skontaktować poprzez adres e-mail sekretariat@brzostek.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora.
UrzÄ…d Miejski w Brzostku, ul Rynek 1, 39-230 Brzostek
|
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH
|
Administrator wyznaczyÅ‚ inspektora ochrony danych z którym można siÄ™ skontaktować za pomocÄ… e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować siÄ™ we wszystkich sprawach dotyczÄ…cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwiÄ…zanych z przetwarzaniem danych.
|
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
|
Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:
- wypłaty rekompensaty (ekwiwalentu pieniężnego) za udział w działaniu ratowniczym lub szkoleniu pożarniczym
- ubezpieczeniu w instytucji ubezpieczeniowej
- skierowaniu na okresowe badania lekarskie
- szkolenia
PodstawÄ… prawnÄ… przetwarzania Pani/Pana danych jest niezbÄ™dność do wypeÅ‚nienia obowiÄ…zków prawnych ciążących na administratorze, wynikajÄ…cych z przepisów Ustawy:
- Ustawa o ochronie przeciwpożarowej
- Art. 6 ust. 1 lit. a, c RozporzÄ…dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
|
ODBIORCY DANYCH LUB KATEGORIE ODBIORCÓW DANYCH
|
Pani/Pana dane osobowe mogą być udostępniane w celu przeprowadzenia:
- badań lekarskich (lekarz medycyny pracy),
- szkoleÅ„ – (jednostki paÅ„stwowej straży pożarnej)
- zawarciu umowy ubezpieczenia (podmiot prowadzący działalność ubezpieczeniową)
|
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
|
Na czas uczestnictwa w dziaÅ‚aniach ratowniczych a po jego zakoÅ„czeniu zgodnie z instrukcjÄ… kancelaryjnÄ… dla urzÄ™dów gmin
|
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
|
Posiada Pani/Pan prawo dostÄ™pu do treÅ›ci swoich danych oraz prawo ich sprostowania, poprawianie, usuniÄ™cia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofniÄ™cia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpÅ‚ywu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofniÄ™ciem (na zasadach okreÅ›lonych w przepisach RODO)
|
INFORMACJA O DOWOLNOÅšCI LUB OBOWIÄ„ZKU PODANIA DANYCH
|
Obowiązek podania danych osobowych wynika z realizacji ustawy o ochronie przeciwpożarowej i jest konieczne do uzyskania pozwolenia na branie udziału w działaniach ratowniczych
|
INFORMACJA O ZAUTOMATYZOWANYM PODEJMOWANIU DECYZJI
|
Przetwarzanie podanych danych osobowych nie bÄ™dzie podlegaÅ‚o zautomatyzowaniu w tym profilowaniu, o którym mowa art. 22 ust. 1 i 4 RODO
|
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
|
PrzysÅ‚uguje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmujÄ…cego siÄ™ ochronÄ… danych osobowych w paÅ„stwie czÅ‚onkowskim Pani/Pana zwykÅ‚ego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popeÅ‚nienia domniemanego naruszenia. Biuro Prezesa UrzÄ™du Ochrony Danych Osobowych (PUODO) Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa
|